مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:202023-09-23اقتصادي

وعده ها عملی نشد؛ پول گندمکاران پرداخت نشد


پایان شهریور که دولتی ها برای پرداخت پول گندمکاران گفته بودند، رسید و مطالبات کشاورزان پرداخت نشد در حالی که بر اساس قانون دولت موظف است 24 ساعت پس از تحویل گندم پول کشاورز را بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،  رییس بنیاد ملی گندمکاران امروز در برنامه شبکه سیما با بیان اینکه هنوز پول گندمکاران پرداخت نشده است، گفت: 48 هزار میلیارد تومان پولی را که گفته بودند تا پایان شهریور پرداخت می شود را هنوز پرداخت نکرده اند.

هاشمی افزود: کلا 155 هزار میلیارد تومان باید به کشاورزان گندمکار بپردازند که 110 هزار میلیارد تومان پرداخت شده است و تکلیف بقیه بدهی هنوز مشخص نیست.

این مسئول افزود: این در حالی است که برخی از گندمکاران 5 ماه پیش گندم خود را به سیلوهای دولتی تحویل داده اند و در برخی استان ها هم پول گندم به صورت علی الحساب پرداخت شده است.

رییس بنیاد ملی گندمکاران افزود: بر اساس تبصره دو قانون شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی، شرکت بازرگانی دولتی و سازمان مرکزی تعاون روستایی موظفند نهایتا 24 ساعت پس از تحویل گندم، پول کشاورزان را بپردازند.

وی ادامه داد: در تبصره 3 این قانون هم تاکید شده است که در صورت دیرکرد در پرداخت، باید پول کشاورز به همراه سود بر پایه بلند مدت محاسبه و پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ها عملی نشد؛ پول گندمکاران پرداخت نشد

وعده ها عملی نشد؛ پول گندمکاران پرداخت نشد