مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-16سياسي

مرد ها و نامرد ها


در ماجرای جنایات هولناک اخیر اسراییل کسانی که انتظاری از آن ها نمی رفت، موضع گرفتند و کسانی دیگر برخلاف ادعا ها و موضعگیری های قبلی شان، در کمال تعجب سکوت محض کردند یا موضعی به نفع جنایتکاران صهیونیست گرفتند! - در ماجرای جنایات هولناک اخیر اسراییل کسانی که انتظاری از آن ها نمی رفت، موضع گرفتند و کسانی دیگر برخلاف ادعا ها و موضعگیری های قبلی شان، در کمال تعجب سکوت محض کردند یا موضعی به نفع جنایتکاران صهیونیست گرفتند! فارس پلاس؛ تقی دژاکام در یادداشتی نوشت: ویژگی های حوادث و فتنه ها یکی هم این است که مرد و نامرد و اصلی و فیک از هم تمییز داده می شوند.

به تعبیر عارف مجاهد شهید دکتر مصطفی چمران هنگامی که شیپور جنگ نو اخته می شود، مرد از نامرد شناخته می شود؛ پس ای شیپورچی بنواز! .

  در ماجرای جنایات سبعانه و هولناک اخیر اسراییل علیه محصوران در باریکه غزه که این روز ها آب و برق و ارتباطات مجازی و زمینی آن ها هم قطع شده است، این شناخت به خوبی به دست آمد.

کسانی که انتظاری از آن ها نمی رفت، موضع گرفتند و کسانی دیگر برخلاف ادعا ها و موضعگیری های قبلی شان، در کمال تعجب سکوت محض کردند یا موضعی به نفع جنایتکاران صهیونیست گرفتند!  شاید بتوان گفت محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسبق کشورمان که از مهم ترین شعار های دوران انتخابات و بعد از انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد ها و نامرد ها

مرد ها و نامرد ها