مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:312023-10-09پزشكي

علاقه به درمان ام اس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، انتخاب رشته تحصیلی یکی از مسیرهای مهم و تصمیمات تاثیرگذار در زندگی است و علاقه یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در انتخاب یک مسیر تحصیلی و شغلی است، چنانچه انتخاب از روی علاقه باشد، نه تنها انگیزه و تلاش بیشتری برای رسیدن به موفقیت ایجاد می شود بلکه سختی های مسیر نیز لذت بخش خواهد شد.

  افراد نخبه و موفق معمولا با توجه به علاقه شان وارد یک مسیر می شوند و توانسته اند به بهترین شکل در آن شکوفا و دیده شوند.

  وحیدرضا استوان یکی از متخصصان مغز و اعصاب، عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز بخاطر علاقه به درمان ام اس رشته مغز و اعصاب را انتخاب کرد و توانست پزشک موفقی در این زمینه باشد.

او در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز، ابتدا خود را معرفی کرد و گفت: وحیدرضا استوان متولد 1365 در شهرستان کازرون هستم، از 6 سالگی شیراز زندگی کردم و در حال حاضر متخصص بیماری های مغز و اعصاب ، عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم.

او از مدارک و سوابق تحصیلی اش گفت و افزود: از سال 83 پزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گذراندم و از سال 90 تا 94 تخصص مغز و اعصاب را در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل کردم و از سال 94 تا الان نیز عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه به درمان ام اس

علاقه به درمان ام اس