مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 18:552023-09-26اقتصادي

90 نفر از مددجویان کمیته امداد نمین به خودکفایی رسیدند


رییس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: 90 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین خودکفا شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدعلی صادقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد توانمندسازی و رساندن خانواده های تحت حمایت به نقطه خودکفایی است.

175 طرح اشتغال زایی به بانک ها معرفی شدند وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال و طرح های معرفی شده به بانک ها افزود: 175 طرح اشتغال زایی در این شهرستان با منابع 18 میلیارد تومانی تسهیلات کم بهره به بانک های عامل معرفی شده اند.

رییس کمیته امداد شهرستان نمین بیان کرد: از این تعداد تاکنون پرداخت تسهیلات 106 مددجو به مبلغ 8 میلیارد و 700 میلیون تومان انجام شده است.

صادقی از همکاری بانک های عامل به عنوان یاوران اشتغال کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: دو مورد تسهیلات کارفرمایی با بکارگیری 9 نفر از مددجویان در این شهرستان طی سال جاری پرداخت شده است.

وی اهمیت برنامه های آموزشی و مهارتی را برای توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال یادآور شد و بیان کرد: این دوره های مهارتی با استقبال مددجویان کمیته امداد روبرو شده است.

121 نفر در دوره های آموزش مهارت کسب و کار شرکت کردند رییس کمیته امداد شهرستان نمین تصریح کرد: 121 نفر در تابست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 نفر از مددجویان کمیته امداد نمین به خودکفایی رسیدند

90 نفر از مددجویان کمیته امداد نمین به خودکفایی رسیدند