مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-10سياسي

اداره کل بازرسی، چالش های عمده اردبیل را پیگیری می کند


بازرس کل استان از پیگیری چالش های عمده استان توسط اداره کل بازرسی خبر داد و افزود: پیشگیری از وقوع جرم نیز در دستور کار بازرسی استان می باشد.

- ایسنا/اردبیل بازرس کل استان از پیگیری چالش های عمده استان توسط اداره کل بازرسی خبر داد و افزود: پیشگیری از وقوع جرم نیز در دستور کار بازرسی استان می باشد.

علی رمضانپور 18 مهر در نشست خبری خود با اذعان بر اینکه سازمان بازرسی، چالش های عمده استان را پیگیری می کند، ادامه داد: عدم تکمیل پروژه پایاب سد خدافرین، عدم پرداخت مطالبات گندم کاران، وجود تنش آبی در استان، فرسودگی و کمبود تخت در بیمارستانها و مراکز درمانی، نابسامانی شرکت سبلان پارچه، عدم پرداخت تسهیلات تکلیفی برخی از بانکها، تالار شهراردبیل، کشت و صنعت مغان و غیره از جمله مسائل پیش روی اداره کل بازرسی استان اردبیل می باشد.

وی بیان کرد: در بحث پیشگیری از جرم، سازمان بازرسی استان با ارسال مکاتبات بصورت تذکری و هشداری به نهادها و ارگانهای دولتی اقدام می کند و در این راستا در سال جاری 271 نامه هشداری که ضمانت اجرایی دارد، به ادارت مورد اعتراض و شکایت ارسال کرده است.

بازرس کل استان با اعلام اینکه نظارت بر اجرای صحیح قانون و نظارت بر حسن جریان امور دو وظیفه اصلی سازمان بازرسی است، یادآور شد: کاهش مفاسد اداری یکی از رسالت های این سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل بازرسی، چالش های عمده اردبیل را پیگیری می کند

اداره کل بازرسی، چالش های عمده اردبیل را پیگیری می کند