مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-13بين الملل

درخواست دبیرکل اتحادیه عرب از سازمان ملل برای جلوگیری از کوچاندن مردم غزه


دبیرکل اتحادیه عرب امروز جمعه در پیامی فوری به دبیرکل سازمان ملل، از این سازمان خواست با استفاده از قدرت سیاسی خود، از وقوع جنایت جنگی دیگری از سوی رژیم صهیونیستی و انتقال ساکنان شمال نوار غزه به جنوب آن ممانعت کند.

- دبیرکل اتحادیه عرب امروز جمعه در پیامی فوری به دبیرکل سازمان ملل، از این سازمان خواست با استفاده از قدرت سیاسی خود، از وقوع جنایت جنگی دیگری از سوی رژیم صهیونیستی و انتقال ساکنان شمال نوار غزه به جنوب آن ممانعت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری کتابت ، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب در این پیام خود به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد، این جنایت جدید فراتر از حد معقول است و علاوه بر نقض آشکار و آشکار ماده 49 کنوانسیون چهارم ژنو که قدرت اشغالگر را از انتقال اجباری یا اخراج جمعیت تحت اشغال خود منع می کند، ساکنان نوار غزه را متحمل درد و رنج زیادی خواهد کرد.

دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد، کاری که رژیم صهیونیستی انجام می دهد یک عملیات نظامی برنامه ریزی شده برای ریشه کن کردن سازمان های مسئول حملات علیه آن نیست، بلکه یک اقدام انتقام جویانه وحشیانه با استفاده از نیروی نظامی برای مجازات غیرنظامیان و مردم بی دفاع در نوار غزه است که کورکورانه و بدون هیچ معیاری آنها را هدف قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دبیرکل اتحادیه عرب از سازمان ملل برای جلوگیری از کوچاندن مردم غزه

درخواست دبیرکل اتحادیه عرب از سازمان ملل برای جلوگیری از کوچاندن مردم غزه