مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:562023-09-25سياسي

سردار شیرازی: پیشرفت فعلی ایران به برکت خون شهدا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، دومین کنگره شهدای پایتخت و یادواره شهدای مدافع امنیت جامعه کارگری شهید حسین تقی پور با حضور سردار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و با حضور خانواده معزز شهدا و جانبازان عصر امروز در سالن شهدای پارس خودرو برگزار شد.

سردار محمد شیرازی، رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در این جلسه اظهار کرد: مردم ما شهدا را دوست می دارند، به خاطر اینکه شهدای ما ایثار کردند؛ از حیات خودشان، از آسایش خودشان گذشتند؛ رفتند در میدان های نبرد و جان خودشان را تقدیم کردند.

این اتفاق مسأله کوچکی نیست؛ در مقام توصیف، انسان می تواند حرف های زیادی بزند امّا در مقام عمل، ایمان های بالا، عزم های استوار و پولادین لازم است که انسان بتواند در این میدان وارد شود که شهدا این کار را کردند.

وی ادامه داد: این حرکت عظیم و بزرگ و پیشرفت فعلی در کشور به برکت خون شهدا و بیداری ملت است؛ خون شهدا توانست این ملت را رشد دهد، ملت ایران تا ابد مدیون شهدا و خانواده شهدا است.

رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره با اینکه یاد دفاع مقدس باید در ذهن ما بماند، افزود: لازم است تا سبک زندگی شهیدانمان را برای جوان های خود ترسیم کنیم، جنگ تحمیلی مسأله کوچک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شیرازی: پیشرفت فعلی ایران به برکت خون شهدا است

سردار شیرازی: پیشرفت فعلی ایران به برکت خون شهدا است