مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-09اقتصادي

حضور نمایندگان 9 کشور در ایران برای یررسی یک چالش جهانی


نشست تخصصی «میراث فرهنگی ناملموس و تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی و تاثیرات آن در آسیای غربی و مرکزی» با حضور نمایندگان هفت کشور به اضافه ژاپن و اندونزی، - نشست تخصصی میراث فرهنگی ناملموس و تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی و تاثیرات آن در آسیای غربی و مرکزی با حضور نمایندگان هفت کشور به اضافه ژاپن و اندونزی، 25 مهرماه درحالی در اصفهان برگزار می شود که تشکیل انجمنی غیردولتی با موضوع تاب آوری و حفاظت از میراث ناملموس در مواجهه با این تغییرات اقلیمی را پیگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست تخصصی بین المللی میراث فرهنگی ناملموس و تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی و تاثیرات آن در آسیای غربی و مرکزی، با تاکید ویژه بر نقش فعالان غیردولتی همزمان با بیستمین سالگرد تصویب کنوانسیون 2003 از 25 تا 27 مهرماه در استان اصفهان برگزار می شود.

به این مناسبت، دوشنبه 17 مهرماه نشست خبری در عمارت کوشک، محل استقرار مرکز مطالعات منطقه ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی برگزار شد تا جزییات اجلاس اصفهان تشریح شود.

آتوسا مومنی ـ رییس مرکز مطالعات منطقه ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی ـ با این یادآوری که کنوانسیون 2003 به عنوان کنوانسیون مادر در یونسکو تلقی می شود و در هفدهم اکتبر سال 2003 تصویب و ابلاغ شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نمایندگان 9 کشور در ایران برای یررسی یک چالش جهانی

حضور نمایندگان 9 کشور در ایران برای یررسی یک چالش جهانی