مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-26سياسي

دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال فتح باورهای اعتقادی است


معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی به دنبال فتح خاکریزها و اشغال این سرزمین بود اما امروز در جنگ شناختی و ترکیبی در پی فتح باورهای اعتقادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، محمد زهدی، امروز در ویژه برنامه صبحگاه مشترک یگان های نظامی مستقر در تربت حیدریه اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی ها علیه کشور آغاز شد، از راه اندازی قائله های مختلف در نوارهای مرزی اعم از کردستان تا سیستان و.

که به دنبال اختلاف بین قومیت ها و مذاهب بودند تا ترورهای های ناجوانمردانه و هواپیما ربایی ها که هیچکدام نتوانست مسیر انقلاب را ذره ای منحرف کند.

  وی تصریح کرد: دشمن در نهایت با تسلیح و تجهیز صدام بعثی به فکر فروپاشی انقلاب اسلامی بود، انقلابی که هنوز یک نهال تازه بود و از طرفی در داخل با دولت بنی صدر ملعون مواجه بودیم و خیانت ها و توطئه های داخلی، هشت سال جنگ را با تمام تجهیزات و امکانات ابرقدرت ها بر این کشور تحمیل کردند.

  زهدی افزود: این جنگ در شرایطی رخ داد که ما امادگی کامل و یا حداقلی و حتی سلاح و مهمات کافی نیز نداشتیم اما در طول هشت سال دفاع مقدس از 18 کشور دنیا اسیر داشتیم و این بدان معنا بود که بسیاری از کشورهای عربی و اروپایی به کمک صدام بعثی آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال فتح باورهای اعتقادی است

دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال فتح باورهای اعتقادی است