مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-10فناوري

مرکز تماس ابری چیست ؟+ تجهیزات لازم برای تلفن ابری


مرکز تماس ابری یا cloud contact center به مرکزی گفته می شود که برای فراهم کردن خدمات پشتیبانی مشتریان، از طریق اینترنت و با استفاده از فناوری های ابری (Cloud) و رایانش ابری (Cloud Computing) ارائه می شود.

دلیل استفاده از مرکز تماس ابری چیست ؟ در این مرکز تماس، نیاز به سرمایه گذاری در تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری برای پیاده سازی و مدیریت سامانه پشتیبانی مشتریان، به شدت کاهش می یابد.

مرکز تماس ابری مدیریت را آسان می کند با توجه به کیفیتی که به کاربران ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه است.

مزایای استفاده از مرکز تماس ابری چیست ؟ استفاده از مرکز تماس ابری برای شرکت ها و سازمان ها بسیاری از مزایا و فواید دارد که به شرح زیر می باشند: 1)  کاهش هزینه ها یکی از بزرگترین مزایای استفاده از مرکز تماس ابری، کاهش هزینه های سخت افزاری و نرم افزاری برای پیاده سازی و مدیریت سامانه پشتیبانی مشتریان است.

با استفاده از این مرکز تماس، نیاز به سرمایه گذاری در تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری کاهش یافته و هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیر آن ها نیز کاهش می یابد.

2)  چندکاناله بودن مرکز تماس ابری اجازه می دهد تا شرکت ها و سازمان ها به راحتی و با کمترین هزینه، خدمات پشتیبانی مشتریان خود را به صورت چندکاناله ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تماس ابری چیست ؟+ تجهیزات لازم برای تلفن ابری

مرکز تماس ابری چیست ؟+ تجهیزات لازم برای تلفن ابری