مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-09سياسي

ثبت 15 وقف جدید در کرمانشاه/ واقفین به نیازهای روز جامعه توجه کنند


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای امسال 15 وقف جدید در استان ثبت شده، از واقفین خواست به نیازهای روز جامعه توجه داشته و براساس آنها وقف کنند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای امسال 15 وقف جدید در استان ثبت شده، از واقفین خواست به نیازهای روز جامعه توجه داشته و براساس آنها وقف کنند.

حجت الاسلام مجید میرزایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 18 وقف جدید در استان به ثبت رسید، گفت: امسال تاکنون 15 وقف جدید در استان ثبت شده و امیدواریم در ادامه شاهد گرایش بیشتر مردم استان به وقف به عنوان یک سنت پسندیده باشیم.

وی با بیان اینکه عمده موقوفات جدید با نیاتی شامل کمک به ایتام، روضه خوانی برای ائمه اطهار(ع) و ساخت مسجد ثبت می شوند، گفت: تلاش می کنیم تا با ارائه مشاوره، واقفان جدید را به نیت کردن بر اساس نیازهای روز جامعه هدایت کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 15 مرکز مشاوره وقف در سراسر استان برای ارائه خدمات مشاوره ای به واقفان جدید، گفت: اگرچه مشاوره های خوبی به واقفین جدید در مراکز مشاوره ارائه می شود، اما اغلب واقفان بعد از این که تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 15 وقف جدید در کرمانشاه/ واقفین به نیازهای روز جامعه توجه کنند

ثبت 15 وقف جدید در کرمانشاه/ واقفین به نیازهای روز جامعه توجه کنند