مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-23بين الملل

کشف حدود 250 جسد از قربانیان سیل در شهر درنه در شرق لیبی


حدود 250 جسد دیگر از قربانیان سیل در شهر درنه لیبی که جان هزاران نفر را گرفت، پیدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از آناتولی، مرکز فوریت های پزشکی و پشتیبانی دولت وحدت ملی لیبی روز جمعه اعلام کرد که 245 جسد در یک روز در شهر درنه پیدا شده است و عملیات جستجو و بازیابی در چندین نقطه ساحلی پس از طوفان که شرق لیبی را درنوردید ادامه دارد.

مالک مرسیط، سخنگوی این مرکز در گفت وگو با خبرنگار آنادولو گفت: تیم های وابسته به این مرکز دیروز پنجشنبه 245 جسد را در بسیاری از نقاط کشف کردند.

به گفته مرسیط، عملیات جستجو و بازیابی، به ویژه در مناطق دریایی شهر، از جمله بندر درنه و در میان دره ها و حوضچه های آبی شهر، ادامه دارد.

وی افزود: این مرکز گزارش های زیادی مبنی بر حضور مفقودین دریافت کرده است (تعداد آنها مشخص نشده است) و تیم ها با همکاری تیم های زیادی از جمله داخلی و بین المللی فعالیت می کنند.

بر اساس بیانیه ولید بوبکر، مسئول رسانه ای کمیته بحران در وزارت کشور در دولت منصوب شده از سوی پارلمان لیبی، روز دوشنبه حدود 55 جسد تنها در درنه و 7 جسد در شهرهای دیگر کشف شد.

طوفان مدیترانه ای دانیل در 10 سپتامبر چندین منطقه در شرق لیبی را درنوردید که مهم ترین آنها شهرهای بنغازی، البیضا، المرج و سوس و سایر مناطق از جمله درنه بود که بیشترین آسیب را دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 250 جسد از قربانیان سیل در شهر درنه در شرق لیبی

کشف حدود 250 جسد از قربانیان سیل در شهر درنه در شرق لیبی