مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 18:202023-10-12اقتصادي

هیچ مفرّی جز افزایش تولید برای تحقق شعار سال نداریم


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مازندران را از استان های پیشرو در بحث رعایت حقوق مصرف کنندگان دانست و گفت: امسال به شعار مهار تورم و رشد تولید مزین است و هیچ مفرّی جز افزایش تولید، - ایسنا/مازندران معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مازندران را از استان های پیشرو در بحث رعایت حقوق مصرف کنندگان دانست و گفت: امسال به شعار مهار تورم و رشد تولید مزین است و هیچ مفرّی جز افزایش تولید، اشتغالزایی و فعالیت های دانش بنیان برای تحقق این شعار نداریم.

حسین فرهیدزاده امروز در نهمین همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان مازندران که در سالن همایش های بانک صادرات برگزار شد، اظهار کرد: تحقق شعار سال و اهداف سازمانی ما در گرو کمک دوستان فعال در این حوزه است.

وی تولیدکنندگان را فرماندهان جنگ اقتصادی خواند و افزود: تمام بار این جنگ تا رسیدن به پیروزی بر دوش کسانی است که در شبکه های این حوزه؛ از تولید تا توزیع و اصناف فعالیت دارند.

فرهیدزاده به مشکلات عدیده حوزه تولید اشاره کرد و گفت: تنها یک راه برای ایجاد رفاه اقتصادی داریم که حمایت از تولیدکنندگان و افزایش تولید است.

وی بر لزوم توجه به ساختارهای مردم نهاد تاکید کرد و ادامه داد: حقوق مصرف کننده باید در کیفیت، آگاهی، شبکه دسترسی به کالا و خدمات، قیمت مناسب و مانند این ها تعریف و تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مفرّی جز افزایش تولید برای تحقق شعار سال نداریم

هیچ مفرّی جز افزایش تولید برای تحقق شعار سال نداریم