مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:312023-09-28فرهنگي

پیوندی از دل تاریخ با جایزه مصطفی2023


اصفهان، این روزها میزبان رویدادها و جشنواره های متنوعی است، رویدادهایی که شهر را پویاتر کرده نام جایزه مصطفی(ص) میان رویدادها دیده می شود، جایزه ای که از حدود دو سال پیش برایش وقت صرف شده تا به بهترین نحو برگزار شود و مهمانان خارجی اش تجربیات علمی، فرهنگی و گردشگری خوبی را با خود سوغات ببرند.

بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)، با محوریت شبکه سازی، اعتباربخشی، ظرفیت سازی و گفتما ن سازی و با در نظر گرفتن ارزش هایی چون حقیقت جویی، نقش آفرینی در احیای دوباره تمدن اسلامی، احترام، عزت و امانتداری که از عموم جامعه و مردم وام گرفته، قصد دارد در راه گسترش علم و فناوری و خدمت به رفاه بشریت، افقی روشن را ترسیم کند.

فعالیت های بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) فقط به برگزاری جایزه مصطفی محدود نمی شود و برگزاری رقابت علمی کنز، مسابقه دانش آموزی نور، استپ های علمی و جامعه خادم المصطفی ازجمله سایر فعالیت های این بنیاد است.

جامعه خادم المصطفی با بیش از 300 عضو متشکل از افراد برجسته و صاحب نام در قالب شخصیت های حقیقی و حقوقی جهان اسلام است و شامل صاحبان سرمایه، دانشمندان و فناوران، علما و روحانیون، اصحاب هنر و رسانه و علاقه مندان به توسعه علم و فناوری به همراه شخصیت های تاثیرگذار در جهان اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوندی از دل تاریخ با جایزه مصطفی2023

پیوندی از دل تاریخ با جایزه مصطفی2023