مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-22پزشكي

خواص زنبور عسل و مشتقات آن را بشناسید


رییس فدراسیون بین المللی آپی تراپی بین المللی گفت: زنبور عسل و مشتقات آن بیش از 10 خاصیت درمانی و پیشگیری از بیماری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی تیموچین آتای اوغلو، رییس فدراسیون بین المللی آپی تراپی (زنبوردرمانی) دنیا و رییس انجمن آپی تراپی ترکیه، عصر امروز در نشست ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران استان البرز در آستانه برگزاری نخستین همایش علمی بین المللی زنبور عسل با تاکید بر اهمیت آپی تراپی و محصولات زنبور عسل در درمان بیماری ها، اظهار کرد: با توحعه به آیات قرآنی درمی یابیم خاصیت زنبود عسل بسیار است و زنبور درمانی به عنوان دانش در طب اسلامی جایگاه ویژه دارد.

وی افزود: برگزاری این همایش علمی نقش زیادی برای دوستی بیشتر بین ایران و ترکیه و همچنین صادرات محصولات مرتبط بین این 2 کشور دارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه زنبور درمانی یا آپی تراپی سال هاست در ترکیه به عنوان طب مکمل استفاده می شود، اضافه کرد: زنبوردرمانی از سال های گذشته تاکنون در رشته علوم پزشکی سنتی دانشگاه ترکیه برای دانشجویان پزشکی تدریس می شود.

آتای اوغلو با تاکید بر ارائه گواهی معتبر آپی تراپی به پزشکان این کشور، یادآور شد: محصولات آپی تراپی و زنبورعسل را فقط منحصر به عسل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص زنبور عسل و مشتقات آن را بشناسید

خواص زنبور عسل و مشتقات آن را بشناسید