مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-16بين الملل

نُجَباء: منتظر یک اشاره برای ورود به میدان غزه هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نجبای عراق امروز (24 مهر) به طور جداگانه در تماس تلفنی با «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، - دبیرکل جنبش نجباء در گفت و گو با رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین گفت که این گروه مقاومت، آماده ورود به میدان نبرد غزه است و هیچ کمکی را دریغ نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجبای عراق امروز (24 مهر) به طور جداگانه در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بر آمادگی نجباء برای ارائه هرگونه کمک و همچنین ورود داوطلبان استشهادی به غزه تأکید کرد.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در تماس تلفنی با رییس دفتر سیاسی حماس، با تبریک عملیات طوفان الأقصی گفت: شما با این پیروزی بزرگ و ضربه غافلگیرانه و سختی که به دشمن وارد کردید، مایه دلگرمی امت اسلامی و همه جهان شدید .

وی با اعلام آمادگی کامل جنبش نُجَباء برای حمایت حداکثری از مقاومت فلسطین، افزود: طبق میثاقی که بسته ایم، با صفر تا صد تسلیحات، نیروی انسانی و امکاناتمان پشتیبان شماییم و هرگونه صلاح ببینید مهیای کمک هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نُجَباء: منتظر یک اشاره برای ورود به میدان غزه هستیم

نُجَباء: منتظر یک اشاره برای ورود به میدان غزه هستیم