مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-02پزشكي

بیماری آنفولانزا نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز، گفت: بیماری آنفولانزا در استان البرز نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است اما شرایط نگران کننده نیست اما شهروندان حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

- احمد مهدوی، رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه آنفولانزا بیماری فصل سرما است، گفت: با سرد شدن هوا بیماری گآنفولانزا بیش تر می شود.

وی با اشاره به اینکه بیماری آنفولانزا در استان البرز نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است، بیان کرد: شرایط نگران کننده نیست اما شهروندان حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

مهدوی با اشاره به دستورالعمل های بهداشتی، افزود: ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، تهویه مناسب هوا در مدارس و دانشگاه ها و تزریق واکسن یادآور توصیه می شود.

این مقام مسوُول با اشاره به اینکه گروه های پرخطر تزریق واکسن را فراموش نکنند، ادامه داد: افراد و گروه های پرخطر واکسن هر دو بیماری( آنفولانزا و کرونا) را بزنند همچنین کسانی که یک سال از آخرین تزریق واکسن ها گذشته است حتما دوز یادآور را تزریق کنند.

  وی در خصوص تشخیص بیماری آنفولانزا و کرونا، گفت: علائم بیماری و درمان خیلی شبیه هستند، شهروندان با رعایت نکات بهداشتی از مبتلا شدن به این بیماری ها پیشگیری می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری آنفولانزا نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است

بیماری آنفولانزا نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است