مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 22:402023-10-08سياسي

جامعه جوان به مجالس شاد معقول نیاز دارد


رییس کمیسیون فرهنگی سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگری شورای شهر شیراز با بیان این که جامعه جوان به محافل شاد معقول و شرعی نیاز دارد، از حمایت مدیریت شهری شیراز از این گونه برنامه ها خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرهنگی سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگری شورای شهر شیراز با بیان این که جامعه جوان به محافل شاد معقول و شرعی نیاز دارد، از حمایت مدیریت شهری شیراز از این گونه برنامه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا هاجری عصر امروز، 16 مهر در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر شیراز با بیان این که جامعه جوان و بانشاط ما پس از دوماه پربرکت محرم و صفر و راهپیمایی عظیم و جهانی اربعین و آغاز ماه ‏پرخیر ربیع الاول بیش از هر زمانی به محافل و مجالس شاد و بانشاط معقول و شرعی نیاز ضروری دارند، گفت: لازم ‏است کارشناسان دلسوز و متعهد با ارائه طرح های شاد و بانشاط برای تمامی مقاطع سنی، صادقانه به ‏نیازهای پاک مردم پاسخ عملی دهند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: مدیریت شهری با تمام توان آمادگی دارد در ایجاد نشاط و شادی ‏هنرمندانه در تمامی شهر و محلات حضور یافته، از برنامه ها حمایت کند.

شهرداری مناطق یازده گانه بنا به ‏درخواست کمیسیون فرهنگی شورا و موافقت و ابلاغ شهردار شیراز، می توانند حداقل در 55 ‏محله، جشن های شادی و نشاط آفرین هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه جوان به مجالس شاد معقول نیاز دارد

جامعه جوان به مجالس شاد معقول نیاز دارد