مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-13سياسي

ضرورت اعتماد به راه صحیح برای مقابله با یأس پراکنی دشمنان


وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند در اراده ها ضعف و ناامیدی ایجاد و یأس پراکنی کنند، گفت: در این راه مسئله مهم، اعتماد به راه صحیح و مستقیم و موفق کشور است که در طول 44 سال پیش رفته است.

- ایسنا/فارس وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند در اراده ها ضعف و ناامیدی ایجاد و یأس پراکنی کنند، گفت: در این راه مسئله مهم، اعتماد به راه صحیح و مستقیم و موفق کشور است که در طول 44 سال پیش رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی در مراسم افتتاح بخش جدید کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد که در راستای سفر هیئت دولت به فارس برگزار شد، با اشاره به پیروزی های بزرگ و درخشان مردم فلسطین گفت: به ابعاد این ماجرا و انقلاب فلسطین نگاه می کنیم و این که از کجا به کجا رسید، آن وقت اطمینان خاطر پیدا می کنیم که مسیر حقانی این انقلاب تاکنون، دائما در تحقق اهداف و حرکت انقلاب در مسیر صحیح به جلو رفته است.

وی افزود: زمانی صهیونیست ها با تمام توان به چند کشور عربی حمله و بر آن ها فائق آمدند اما دیدیم که انسان های مومن و مجاهد چه در حزب الله و چه در جبهه مقاومت توانستند آنان را از لبنان بیرون کنند.

وزیر کشور ادامه داد: در ادامه مقاومت، توسعه پیدا کرد و مردم مظلوم فلسطین که آماج حمله سیاست های قدرت های استکباری و مرتجع شده بودند با نسیمی که از انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اعتماد به راه صحیح برای مقابله با یأس پراکنی دشمنان

ضرورت اعتماد به راه صحیح برای مقابله با یأس پراکنی دشمنان