مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:552023-09-29سياسي

انتقاد از نابسامانی وضعیت کشاورزی، ویلاسازی و گردشگری در مازندران


نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از ویلاسازی ها در استان، گفت: نابسامانی های در بحث کشاورزی و صنعت گردشگری، دریا و جنگل داریم گاهی حضور این همه مسافر آسیب است که باید تدبیر در این زمینه از سوی متولیان صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دفاع مقدس صادر کردند و روی شنیدن پیام شهدا تکیه کردند، اظهار کرد: ملت ما، ملتی است که پیام شهدا را شنید و بسیاری از مسؤولان ما با شنیدن پیام شهدا خالص بودند اما یک سری مسؤولان ما پیام شهدا را نشنیدند و جدی نگرفتند، اگر جدی می گرفتند، وضع اقتصاد و معیشت اینگونه نبود.

وی گفت: بسیاری از نابسامانی ها به این شکل در بحث کشاورزی و صنعت گردشگری، دریا و جنگل و حضور این همه مسافر سزاوار نیست یک باغدار تولید مرکبات برایش مقرون به صرفه نباشد تا محصولش را از روی درخت بچیند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: البته دولت گام هایی برداشت اما بازهم نیاز به حمایت ها و سیاست گذاری های بیشتر است و جهادکشاورزی و صنعت و معدن باید بهتر از این کار کند.

محمدی لایینی با انتقاد از ویلاسازی های بدقواره در استان، خاطرنشان کرد: در زمینه تجاوز به منابع طبیعی واقعا مشکل داریم الب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از نابسامانی وضعیت کشاورزی، ویلاسازی و گردشگری در مازندران

انتقاد از نابسامانی وضعیت کشاورزی، ویلاسازی و گردشگری در مازندران