مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 09:552023-09-29سياسي

از اسوه هایی که نمی شناسیم تا کوتاهی در نشر معارف جنگ


اگر به روایت گری جنگ نگاهی خاص از زاویه تاثیرگذاری موثر و فراگیر آن با فاکتورهای درست نگریسته شود، توجهی درخور را به خود جلب می کند.

- حماسه بزرگ دلیرمردان شجاع سال های دفاع مقدس، خلق افتخارآمیزترین بخش تاریخ اسلامی ایران را در پی داشت.

عظمتی که علی رغم تلاش همه جانبه اندیشمندان، نویسندگان، شعرا و هنرمندان برای ماندگاری بخشیدن به مقاطع پرفراز و نشیب آن، هنوز جای کار فراوان دارد و همتی آسمانی را در معرفی آن طالب است.

در این راستا، اگر به روایت گری نگاهی خاص از زاویه تاثیرگذاری موثر و فراگیر آن نگریسته شود، توجهی درخور را به خود جلب می کند، این نگاه برکات فراوانی را نیز به همراه خود دارد، به طوری که می توان ادعا کرد که بخش مهمی از یافته های نسل جوان نسبت به دفاع مقدس از این زاویه فرهنگی به دست می آید.

موضوع روایتگری و انتقال روایات دوران دفاع مقدس به نسل جوان از موضوعات مهمی است که باید متولیان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نسبت به آن دغدغه داشته باشند و با استفاده از شیوه ها و روش های مختلف و اثرگذار به این روایتگری به ویزه در میان نسل جوان بپردازند.

در همین راستا ایسنا نشستی با عنوان روایتگری جنگ؛ الزامات و نیازها را برگزار کرده تا ویژگی های یک روایت درست و دست اول و یا نواقص و پیشنهادات را برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اسوه هایی که نمی شناسیم تا کوتاهی در نشر معارف جنگ

از اسوه هایی که نمی شناسیم تا کوتاهی در نشر معارف جنگ