مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:512023-09-27اقتصادي

استاندار گیلان: محصولات کشاورزی نارس به بازار عرضه نشود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و توسعه صادرات گیلان در سالن الغدیر استانداری با اشاره به مشکلات به وجود آمده در گذشته در ارتباط با صادرات کیوی و رفع این مشکل اظهار کرد: آغاز صادرات کیوی از 15 مهر به اول مهر کاهش یافته و در زمان حاضر مشکلی برای صادرات این محصول وجود ندارد.

  وی با تاکید بر ضرورت توجه به امنیت غذایی در راستای صادرات کیوی و با بیان اینکه اجازه به خطرانداختن امنیت سلامت و غذایی مردم را نمی دهم، گفت: کیوی و سایر محصولات کشاورزی نباید نارس به بازار عرضه شود و این مهم در حوزه صادرات نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد ضمن اینکه بسته بندی صحیح این محصول مدنظر باشد.

  استاندار گیلان با اشاره به راه اندازی سامانه پرتودهی مایکروویو برای از بین بردن آفات برنج، فندق و بادام زمینی در استان در هفته گذشته بیان کرد: بهره مندی از این ظرفیت نیز باید مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه نباید اجازه ورود واسطه ها داده شود.

  عباسی با تاکید بر ضرورت ایجاد زنجیره ارزش افزوده در حوزه محصولات کشاورزی و با بیان اینکه نباید به عده ای اجازه ضایع کردن بازار تولیدات ایران اسلامی را داد، افزود: ارتباط تنگاتنگ با سرمایه گذاران، صادرکنندگان و تولیدکنندگان باید فراهم شود و نگرانی ها آنان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: محصولات کشاورزی نارس به بازار عرضه نشود

استاندار گیلان: محصولات کشاورزی نارس به بازار عرضه نشود