مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:512023-09-27ورزشي

جانباز 70 درصد دفاع مقدس که 20 عنوان جهانی در ورزش دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، خود را این گونه معرفی می کند؛ علی امینی جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس که بعد از جنگ تحصیل و ورزش را شروع کردم تا در سنگر دیگری برای بالا نگه داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش کنم.

صحبت های خود را این طور ادامه می دهد: در 14 سالگی به جبهه رفتم، وظیفه شرعی بود که هرانسانی که عقاید مذهبی و وطنی داشت، باید انجام می داد؛ به خاک کشور تجاوز شده بود و دشمن در حال تصرف شهرها بود و امثال شهدا و جانبازان باید جلوی آن ها را می گرفتند.

لطف خدا می داند که در آن سن و سال و موقعیت این راه را انتخاب کرده و ابراز خوشحالی می کند که این راه را انتخاب کردم و یک عمر افسوس نخورده که چرا به جبهه نرفته است.

می گوید این راه خطراتی داشت که البته برای من نعمت بود و با شوق تعریف می کند: در عملیات محرم جانباز شدم، در عملیات مقدماتی دست راستم بی حس شد ولی حس آن بعد از مدتی برگشت اما در عملیات اصلی بر اثر برخورد خمپاره دست چپ و هر دو پا قطع شد.

با این وجود بار دیگر به جبهه رفتم و شیمیایی و ضایعه نخاعی شدم، از دورانی که به جبهه رفتم، به دنبال رسیدن به نتیجه مطلوب در هرکاری بودم و به همین دلیل بعد از جنگ به تحصیل پرداختم، در کنار درس کار می کردم و ورزش را ادامه دادم؛ علی امینی وقتی این صحبت ها را انجام می داد ذره ای شک در صدایش نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباز 70 درصد دفاع مقدس که 20 عنوان جهانی در ورزش دارد

جانباز 70 درصد دفاع مقدس که 20 عنوان جهانی در ورزش دارد