مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-19سياسي

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزارت کشور و رییس ستاد انتخابات کشور همزمان با آغاز مرحله اصلی ثبت نام داوطلبان در انتخابات مجلس دوازدهم در این خصوص گفت: - معاون سیاسی وزارت کشور گفت: از امروز آغاز ثبت نام نمایندگی مجلس را به مدت 7 روز از ساعت صبح 8 تا 18 عصر که به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می شود، را اعلام می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزارت کشور و رییس ستاد انتخابات کشور همزمان با آغاز مرحله اصلی ثبت نام داوطلبان در انتخابات مجلس دوازدهم در این خصوص گفت: ضمن تسلیت به دلیل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و به مردم مظلوم فلسطین، از امروز آغاز ثبت نام نمایندگی مجلس را به مدت 7 روز از ساعت صبح 8 تا 18 عصر که به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می شود، را اعلام می کنم.

وی افزود: کسانی که در مرحله پیش ثبت نام شرکت کرده و کد رهگیری را دریافت کرده اند، می توانند در این مرحله ثبت نام اصلی را داشته باشند.

شاه چراغی تاکید کرد: همه اطلاعات قبلی تکمیل شده در مرحله پیش ثبت نام ها، پیش روی داوطلبان قرار می گیرد و احیاناً اگر اطلاعاتشان نیاز به ویرایش مجدد دارد، می توانند آن را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد