مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-18ورزشي

کشتار کودکان فلسطینی ثابت کرد رژیم صهیونیستی شمر زمانه است


حمله بی قاعده رژیم صهیونیستی به مظلومان فسلطین و کشتار صدها کودک، زن و مرد نشان داد که این رژیم همانند لشکر بنی امیه عمل کرد و همانطور که شهیدمطهری هم فرمودند رژیم صهیونیستی شمر زمانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روح الله امراللهی سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در دومین نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری های سراسر کشور که در محل تالار رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بخش عظیمی از  فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کشور بر دوش سازمان های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری هاست و از این رو باید گفت که مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری، بار سنگینی بر دوش شما است.

وی با بیان اینکه می توان گفت که مدیران سازمان های فرهنگی شهرداری ها، عملیاتی ترین فعالان فرهنگی کشور هستند، گفت: 75 درصد مردم کشور شهرنشین شده اند و به همین دلیل اهمیت کار این سازمان بالاست و باید همواره مورد توجه مدیران بالادستی باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در ادامه سخنانش با تسلیت حادثه اخیر غزه و جنایت های رژیم تروریستی اسراییل، گفت: یکی از بدترین موارد جنگ و نسل کشی چندسال پیش در میانمار اتفاق افتاد اما در هیچ کدام از جنگ ها نداشتیم که به کودکان هیچ رحمی صورت نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار کودکان فلسطینی ثابت کرد رژیم صهیونیستی شمر زمانه است

کشتار کودکان فلسطینی ثابت کرد رژیم صهیونیستی شمر زمانه است