مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-22اقتصادي

انجام پنج هزار بازرسی از اصناف خوزستان


معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خورستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در این راستا بیش از پنج هزار مورد بازرسی انجام و پنج هزار پرونده تخلف صنفی و تولیدی در سطح استان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بهرام جباری معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خورستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازرسی های دوره ای از واحدهای صنفی و تولیدی در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در این راستا بیش از پنج هزار مورد بازرسی انجام و پنج هزار پرونده تخلف صنفی و تولیدی در سطح استان تشکیل شده است.

وی افزود: براساس این بازرسی ها، پرونده های تخلف به ارزش بیش از هفت هزار و 800 میلیارد ریال برای واحدهای صنفی و تولیدی استان تشکیل شده است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به ارزش پرونده های تخلف، گفت: مبلغ هفت هزار و 799 میلیارد ریال در بخش تخلفات صنفی و تعزیراتی و مبلغ 18 میلیارد و 907 میلیون ریال در بخش قاچاق کالا و ارز بوده که به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

جباری با اشاره به انجام گشت های مشترک بازرسی عنوان کرد: گشت های مشترکی با همکاری دیگر دستگاه ها به صورت مشترک انجام می شود که در این زمینه بیشترین میزان گشت نظارتی توسط اتاق اصناف اهواز و ادارات تعزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام پنج هزار بازرسی از اصناف خوزستان

انجام پنج هزار بازرسی از اصناف خوزستان