مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 23:152023-10-10دانش

دانشگاه ها نباید در رشته های اشباع پذیرش دانشجو داشته باشند/ حذف 1100 کدرشته


معاون آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از عدم پذیرش دانشجو در 1100 کد رشته در سال جاری خبر داد و گفت: چراغ این رشته ها که متقاضی ندارند و مطابق نیاز بازار نیستند را خاموش کرده ایم و پذیرش مجدد در آنها مگر براساس نیاز و درخواست استانی باشد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از عدم پذیرش دانشجو در 1100 کد رشته در سال جاری خبر داد و گفت: چراغ این رشته ها که متقاضی ندارند و مطابق نیاز بازار نیستند را خاموش کرده ایم و پذیرش مجدد در آنها مگر براساس نیاز و درخواست استانی باشد.

قاسم عموعابدینی، شامگاه امروز(18 مهر) در نشست کارگروه آمایش آموزش عالی در دانشگاه های استان کرمانشاه، بااشاره به برنامه دولت برای اجرای طرح تحول آموزش عالی در کشور، اظهار کرد: در این راستا کارگروه های مدیریت استانی در حوزه آمایش و طرح تحول آموزش عالی در استان ها شکل گرفته است.

وی افزود: در کل نظام آموزش عالی کشور برای اولین بار است که بخشی از طرح آمایش را به منظور تحول در نظام آموزش عالی به خود استان ها سپرده است و به آنها اختیار داده شده تا آمایش استان خود را انجام دهند.

معاون آموزش وزارت علوم با تاکید براینکه همه استان ها ملزم هستند تا آذرماه طرح آمایش، اشتغال، ماموریت گرایی و تحول آموزش عالی خود را ارائه دهند، گفت: اگر استانی این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها نباید در رشته های اشباع پذیرش دانشجو داشته باشند/ حذف 1100 کدرشته

دانشگاه ها نباید در رشته های اشباع پذیرش دانشجو داشته باشند/ حذف 1100 کدرشته