مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-04سياسي

اجرای مرحله سوم واگذاری زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در مهریز


سومین مرحله آیین واگذاری زمین به متقاضیان ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان مهریز با واگذاری 200 قطعه زمین انجام شد.

- ایسنا/یزد سومین مرحله آیین واگذاری زمین به متقاضیان ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان مهریز با واگذاری 200 قطعه زمین انجام شد.

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز شب گذشته در سومین مرحله آیین واگذاری زمین به متقاضیان ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان، ورود جدی به بحث نهضت ملی مسکن را یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهور و استاندار یزد ذکر و بیان کرد: سالیان سال بود که مسکن به عنوان دغدغه اساسی بسیاری از جوانان بود که امید است با اجرای طرح نهضت ملی مسکن این دغدغه جوانان مرتفع شود.

وی در خصوص اجرای این طرح در شهرستان مهریز، گفت: در فاز اول 174 واحد با حضور رییس جمهور تحویل متقاضیان شهرستان مهریز شد و در هفته دولت امسال نیز 326 واحد بنا به درخواست متقاضیان بصورت نیمه ساز تحویل داده شد و امیدواریم تا پایان سال بیش از یک هزار قطعه زمین تحویل متقاضیان شود.

فرماندار با اشاره به قرعه کشی زمین هایی که در طرح جوانی جمعیت تقدیم متقاضیان می شود، اضافه کرد: 513 نفر در شهرستان در این طرح ثبت نام کردند که 409 نفر تایید نهایی شدند و پیروی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله سوم واگذاری زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در مهریز

اجرای مرحله سوم واگذاری زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در مهریز