مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 19:352023-10-05اقتصادي

پلاک های پستی هوشمند؛ طرح خلاقانه شهرداری درگهان


شهردار درگهان ار نصب پلاک های پستی هوشمند در سطح شهر خبر داد و گفت: شهرداری درگهان با همکاری اداره پست اقدام به نصب بیش از 10 هزار پلاک پستی هوشمند کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، احمد رحیمی هلری، شهردار درگهان ار نصب پلاک های پستی هوشمند در سطح شهر خبر داد و گفت: شهرداری درگهان با همکاری اداره پست اقدام به نصب بیش از 10 هزار و 836 عدد پلاک پستی هوشمند در این شهر کرده است.

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 920 میلیون تومان کلید خورد و هم اکنون درحال اجراست.

رحیمی هلری خاطرنشان کرد: این پلاک ها که دارای دو بارکد هستند که شهروندان می توانند با اسکن این بارکدها به کدپستی و اطلاعات و خدمات مرتبط با ملک موردنظر دسترسی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه درگهان به عنوان قطب بازرگانی و تجارت جزیره قشم شناخته می شود، اضافه کرد: روی این پلاک های هوشمند هم چنین عکس هایی مرتبط با فرهنگ و مشاغل مردم درگهان درج شده است.

شهردار درگهان اظهار کرد: طی جلسات متعددی با حضور اعضای شورای شهر و از میان بیش از 200 عکس از عکاسان مختلف این عکس از عادل تورنگ، عکاس درگهانی برای درج روی پلاک های پستی هوشمند برگزیده شد.

وی ادامه داد: این عکس نمایانگر یک لنج صیادی درحال حرکت در آب های خلیج فارس است که نماد فرهنگ و شغل مردم درگهان که به نوعی دروازه تجاری ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک های پستی هوشمند؛ طرح خلاقانه شهرداری درگهان

پلاک های پستی هوشمند؛ طرح خلاقانه شهرداری درگهان