موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:272023-10-17اجتماعي

تلاش برای انعقاد قرارداد با عربستان و احتمال برقراری عمره از آذرماه


همچنان زمان اعزام زائران به عمره مفرده نهایی نشده است و برخی دلیل آن را نامشخص بودن ارز اختصاص یافته به این سفر می دانند.

البته معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حدود 6 میلیون نفر در صف انتظار برای تشرف به عمره مفرده هستند و از اواخر سال 93 که دیگر ثبت نام عمره انجام نشد، تعداد بسیاری نیز به عنوان مشتاقان سفر به زیارت خانه خدا منتظر برقراری این سفرها بودند تا بتوانند ثبت نام و عازم سرزمین وحی شوند.

پیش ثبت نام عمره بزودی انجام می شود امسال با برقراری روابط سیاسی ایران و عربستان برنامه هایی برای از سرگیری سفر عمره مفرده برای ایرانیان صورت گرفت و وزارت امور خارجه هم اقداماتی به منظور حضور زائران کشورمان در عربستان انجام داد.

با وجود آمادگی عربستان برای پذیرش زائران ایرانی و باز شدن سامانه صدور ویزای عمره برای ایرانیان، هنوز سازمان حج و زیارت در حال برنامه ریزی است و تاکنون مقدمات اعزام زائران نهایی نشده است.

غلامرضا رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت می گوید: پس از اعزام و منعقد شدن قراردادهای لازم، پیش ثبت نام عمره آغاز می شود.

همچنان مسؤولان سازمان حج و زیارت زمان دقیقی برای اعزام زائران به عمره مفرده اعلام نکرده اند و خبرها مبنی بر پیش ثبت نام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای انعقاد قرارداد با عربستان و احتمال برقراری عمره از آذرماه

تلاش برای انعقاد قرارداد با عربستان و احتمال برقراری عمره از آذرماه