مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:122023-09-30اقتصادي

معامله امتیاز طرح نهضت ملی مسکن منجر به لغو امتیاز متقاضی می شود


حسن کحال زاده، رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یکی از اهداف اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بسترسازی و فراهم آوردن زمینه رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و تعادل در عرضه و تقاضای مسکن بوده است.

  وی افزود: این طرح پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای کاهش معضلات تامین مسکن برای متقاضیان واقعی با در اختیار گذاشتن زمین ارزان قیمت اقساطی برای واحدها اجرایی شده است، بنابراین مردم نباید اجازه دهند که فرصت طلبان با خرید و فروش امتیاز در این طرح اخلال ایجاد کنند.

  کحال زاده با بیان اینکه برخی افراد به صورت وکالتی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می کنند، گفت: مبادرت به خرید و فروش واحدهای مسکن ملی به استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن فاقد وجاهت قانونی است.

  رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: این اقدام علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاوران املاک که در این فعالیت مشارکت دارند را به همراه دارد.

  وی افزود: اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح اقدام ملی مسکن، با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و نیز عدم انجام فرآیند انتخاب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله امتیاز طرح نهضت ملی مسکن منجر به لغو امتیاز متقاضی می شود

معامله امتیاز طرح نهضت ملی مسکن منجر به لغو امتیاز متقاضی می شود