مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-08سياسي

لزوم بررسی وضعیت ترافیک پایتخت در شورای شهر/هوشمندسازی مدیریت ترافیک تهران چه شد؟


عضو شورای شهر تهران در خصوص وضعیت ترافیکی پایتخت تذکر داد و خواهان حضور معاون شهردار برای بررسی وضعیت ترافیکی تهران شد.

- عضو شورای شهر تهران در خصوص وضعیت ترافیکی پایتخت تذکر داد و خواهان حضور معاون شهردار برای بررسی وضعیت ترافیکی تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر با اشاره به وضعیت ترافیک پایتخت در نیمه دوم سال گفت: جا دارد که از شهرداری تهران بابت افتتاح پروژه نیمه کاره و رها شده شهید بروجردی که قطعا به بهبود وضعیت ترافیک کمک می کند تشکر کنم.

وی با بیان اینکه شهردار تهران و معاونانش بارها در خصوص وضعیت ترافیکی تهران به بیان گزارشاتی در صحن علنی پرداختند، افزود: شورای شهر نیز بودجه خوبی را در سال جاری برای توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص داده است اما بحث ترافیک آن هم در نیمه دوم سال موضوعی است که به نظر می رسد مورد غفلت قرار گرفته است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری چندی پیش در دیدار با نخبگان و شرکت های دانش بنیان به مسئله ترافیک تهران اشاره داشتند، اظهار کرد: آیا از آن زمان تا کنون اقدام خاصی در خصوص حل وضعیت ترافیک تهران انجام شده؟ آیا گزارشی در این خصوص داریم که بخواهیم ارائه کنیم؟ اساسا اقداماتی همچون طرح ترافیک، شناورسازی ساعت کار، اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بررسی وضعیت ترافیک پایتخت در شورای شهر/هوشمندسازی مدیریت ترافیک تهران چه شد؟

لزوم بررسی وضعیت ترافیک پایتخت در شورای شهر/هوشمندسازی مدیریت ترافیک تهران چه شد؟