مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-11اقتصادي

95 درصد مرسولات پستی سمنان در منزل تحویل می شوند/ رشد 69 درصدی مرسولات در استان


سرپرست اداره کل پست استان سمنان گفت: بیش از 95 درصد مرسولات پستی در این استان در منزل تحویل شده و تنها کمتر از 4 درصد مرسولات پستی از طریق باجه معوق ها و با حضور شهروندان تحویل شده است.

- ایسنا/سمنان سرپرست اداره کل پست استان سمنان گفت: بیش از 95 درصد مرسولات پستی در این استان در منزل تحویل شده و تنها کمتر از 4 درصد مرسولات پستی از طریق باجه معوق ها و با حضور شهروندان تحویل شده است.

محمدحسن آقایی امروز، 19 مهر در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: شاخص استاندارد در توزیع مرسولات در درب منزل 96 درصد است که تلاش پست بر این است که این شاخص در استان نیز محقق شود.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص عدم تحویل برخی مرسولات در درب منزل گفت: براساس قانون همکاران پستچی باید دو بار به در منزل مراجعه و در صورت عدم حضور صاحب مرسوله اخطار داده و از صاحب مرسوله بخواهند که با مراجعه به پست مرسوله خود را دریافت کنند.

سرپرست اداره کل پست استان سمنان از پیش بینی بسته های تشویقی برای تحویل در درب منزل خبر داد و افزود: در همین راستا بسته های تشویقی در نظر گرفته شده و پستچی ها به ازای تحویل هر بسته در درب منزل مبلغی دریافت می کنند، لذا پستچی ها نیز علاقه مند به تحویل مرسوله در درب منزل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد مرسولات پستی سمنان در منزل تحویل می شوند/ رشد 69 درصدی مرسولات در استان

95 درصد مرسولات پستی سمنان در منزل تحویل می شوند/ رشد 69 درصدی مرسولات در استان