مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 21:102023-10-17سياسي

خدمات رسانی به 604 هزار مشترک لرستانی


مدیرعامل شرکت آبفای لرستان از خدمات رسانی به 604 هزار مشترک استان با تلاش های جهادی و شبانه روزی خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آبفای لرستان از خدمات رسانی به 604 هزار مشترک استان با تلاش های جهادی و شبانه روزی خبر داد.

یاسر اکبریان امروز، 25 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در حال حاضر به 604 هزار مشترک در بخش آب خدمات ارائه می کند با تلاش های جهادی و شبانه روزی که توسط همکاران در سطح استان انجام می شود.

وی تصریح کرد: این خدمات به صورت بی وقفه در همه شهرها و روستاهای استان در حال انجام است که اگر بخواهیم عمده ترین این خدمات را اشاره کنیم بحث فرآیند تولید و انتقال آب در شبکه های توزیع، پاسخگویی شبانه روزی به مردم از طریق سامانه 122، نصب انشعابات و بررسی کارشناسی درخواست های مشترکین جهت خرید انشعابات، تغییرنام مشترکین و سایر امورات به عنوان بخشی از وظایف و خدمات همکاران ما در شرکت آبفا است.

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمات ارائه شده در بخش آب به بیش از 290 مشترک در حوزه فاضلاب که اکثراً در سطح شهرهای استان هستند ارائه خدمات داریم.

اکبریان از هم استانی ها درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه در بخش آب و فاضلاب با سامانه 122 شرکت در شبانه روز تماس تا همکاران در کوتاه ترین زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی به 604 هزار مشترک لرستانی

خدمات رسانی به 604 هزار مشترک لرستانی