مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-20فناوري

مهم ترین دلیل هک شدن تلفن همراه چیست؟


اگرچه راه ها و روش های گوناگونی برای سرقت اطلاعات کاربران و هک گوشی تلفن همراه شناخته و نسبت به آنها هشدار داده شده است، اما اخیرا اعلام شده یکی از روش های هک کردن دسترسی به اینترنت دیگران از طریق وای فای رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، تعداد افرادی که قربانی سرقت هویت می شوند، به طور چشمگیری در حال افزایش است.

این مفهوم شامل هر نوع جرم، کلاهبرداری یا هر نوع فریب منجر به از بین رفتن نام کاربری، رمزهای عبور ، شماره کارت اعتباری، داده های بانکی، داده های مربوط به سلامت یا هر نوع داده شخصی دیگر است که پس از سرقت توسط هکر مورد استفاده قرار می گیرد و از این اطلاعات برای انجام جرائم با استفاده از هویت کاربر، بدون اطلاع آنها استفاده می شود.

عواقب ناشی از سرقت هویت می تواند از یک ناراحتی جزیی تا خساراتی گسترده، از جمله آسیب های مالی و عاطفی، متفاوت باشد بنابراین برخی افراد قادر به حل سریع مشکل پیش آمده در نتیجه سرقت هویت هستند و برخی دیگر ممکن است بسیار متحمل ضرر شوند.

براساس اطلاعاتی که سایت هک رید چند سال گذشته منتشر کرد؛ به طور سنتی سرقت هویت شامل سرقت نامه، کیف پول یا کپی کارت اعتباری و قبض آب و برق است، در حالی که اکنون سرقت آنلاین هویت بسیار رایج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین دلیل هک شدن تلفن همراه چیست؟

مهم ترین دلیل هک شدن تلفن همراه چیست؟