مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-15سياسي

توزیع بیش از 1400 دستگاه کولر گازی و یخچال بین نیازمندان خوزستانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از توزیع یک هزار دستگاه کولر گازی و 400 دستگاه یخچال بین مددجویان این نهاد در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از توزیع یک هزار دستگاه کولر گازی و 400 دستگاه یخچال بین مددجویان این نهاد در استان خبر داد.

جمال شیبه امروز (23 مهرماه) در آیین توزیع 1452 دستگاه کولر گازی و یخچال که از محل برپایی پایگاه های جمع آوری کمک ها و اعانات زائران اربعین در قالب صدقه سفر جمع آوری شده بود، اظهار کرد: به برکت نام امام حسین(ع) یک هزار دستگاه کولر گازی و 400 دستگاه یخچال به خانواده های نیازمند به ویژه در مناطق مرزی هدیه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سال گذشته 2 میلیارد و 400 میلیون تومان از این محل جمع آوری و 500 دستگاه یخچال خریداری و توزیع شد و اکنون هیچ خانواده نیازمندی در مناطق مرزی استان خوزستان وجود ندارد که یخچال نداشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: امسال عزم را جزم کردیم که کولر گازی نیازمندان تامین شود بنابراین پویش نسیم حسینی راه اندازی شد تا 1452 کولر گازی تامین شود و این عدد، تعداد عمودهای مسیر پیاده روی اربعین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 1400 دستگاه کولر گازی و یخچال بین نیازمندان خوزستانی

توزیع بیش از 1400 دستگاه کولر گازی و یخچال بین نیازمندان خوزستانی