مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-24سياسي

مسئولانی که در صیانت از بیت المال کوتاهی کنند باید پاسخگو باشند


رییس کل دادگستری گیلان با تاکید براینکه بخشی از سرقت ها از کوتاهی برخی مسئولان دستگاه های دولتی است، گفت: مسئولانی که در صیانت از دارایی های دولتی کوتاهی می کنند باید پاسخگو باشند.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان با تاکید براینکه بخشی از سرقت ها از کوتاهی برخی مسئولان دستگاه های دولتی است، گفت: مسئولانی که در صیانت از دارایی های دولتی کوتاهی می کنند باید پاسخگو باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی عصر روز گذشته در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قدردانی از رشادت ها و فداکاری های رزمندگان در 8 سال دفاع از کیان و ناموس کشور، اظهار کرد: سال های دفاع مقدس دورران استثنایی در تاریخ ایران بود که در حافظه مردمان این سرزمین به یادگار مانده است.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع جرم امر مبارکی است که با پیگیری های ریاست محترم قوه قضاییه به قانون تبدیل شده، افزود: تاکنون خروجی های مفیدی از آن مشاهده شده است.

رییس شورای قضایی گیلان، سرقت را جرم اول استان اعلام کرد و افزود: ضروری است در این خصوص تدابیر پیشگیرانه و تصمیمات موثری اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولانی که در صیانت از بیت المال کوتاهی کنند باید پاسخگو باشند

مسئولانی که در صیانت از بیت المال کوتاهی کنند باید پاسخگو باشند