مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-21فرهنگي

از نامه خانواده مهرجویی تا روایتی از «کات هایی که دوست نداشت»


یک هفته پس از قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر جمعی از هنرمندان و سینمادوستان به یاد این دو هنرمند در خانه سینما گردهم آمدند و با روشن کردن شمع یاد آنها را گرامی داشتند.

- از نامه خانواده مهرجویی تا روایتی از کات هایی که دوست نداشت یک هفته پس از قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر جمعی از هنرمندان و سینمادوستان به یاد این دو هنرمند در خانه سینما گردهم آمدند و با روشن کردن شمع یاد آنها را گرامی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر شنبه 29 مهرماه محفل کوچکی در حیاط خانه سینما واقع در خیابان وصال به همت کانون کارگردانان برپا شد که سینماگرانی همچون بهمن فرمان آرا، نیما جاویدی، منیژه حکمت ، فریدون جیرانی، علیرضا شجاع نوری، مازیار میری، ابراهیم ایرج زاد، محمد اطبایی، حبیب دهقان نسب، سیف الله صمدیان، فائزه عزیزخانی، بهرام بدخشانی، محسن امیریوسفی, دانش اقباشاوی، امیرحسین قاسمی و.

در آن حضور داشتند.

در این محفل صمیمانه مهدی مرتضایی قطعاتی از موسیقی فیلم سنتوری را به طور زنده با سنتور نواخت.

در بخشی از این مراسم یادبود که همزمان با هفتمین شب درگذشت این دو هنرمند برگزار می شد، ثمین مسگران، خواهرزاده مهرجویی متنی را از طرف بچه های خانواده که خارج از کشور هستند، از جمله دو فرزند بزرگتر داریوش مهرجویی خواند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نامه خانواده مهرجویی تا روایتی از «کات هایی که دوست نداشت»

از نامه خانواده مهرجویی تا روایتی از «کات هایی که دوست نداشت»