مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-18اقتصادي

پرداخت 15 هزار میلیارد تومان مطالبه کشاورزان فارس در سفر رییس جمهور


دبیر کارگروه رصد و پایش گندم، آرد و نان استان فارس از پرداخت بیش از 15 هزار میلیارد تومان مطالبه کشاورزان این استان در سفر دوم رییس جمهور خبر داد.

- ایسنا/فارس دبیر کارگروه رصد و پایش گندم، آرد و نان استان فارس از پرداخت بیش از 15 هزار میلیارد تومان مطالبه کشاورزان این استان در سفر دوم رییس جمهور خبر داد.

مرتضی شریفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در برداشت گندم در استان فارس نسبت به سال قبل با بیش از رشد100 درصدی روبه رو بوده ایم، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و بارش های خوب در استان شاهد رشد قابل توجهی در این بخش بوده ایم.

وی افزود: امسال با توجه به اهمیت بحث گندم تمام تلاش خود را برای برداشت این محصول به کار گرفتیم و توانستیم در 37 شهرستان این استان بیش از یک میلیون تن گندم برداشت کنیم.

شریفی با بیان اینکه شهرستان های خرامه، شیراز، فراشبند و کازرون به ترتیب رتبه اول تا چهارم را در برداشت گندم داشتند، ادامه داد: بخش عمده کرایه های حمل و نقل پرداخت شده اما بخش جزیی کرایه حمل باقی مانده است و در حال پیگیری هستیم که پرداخت شود.

همچنین کشاورزان بیش از 15 هزارمیلیارد تومان مطالبه داشتند که بحمدالله با سفر دوم رییس جمهور و هیئت دولت به فارس مطالبات پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 15 هزار میلیارد تومان مطالبه کشاورزان فارس در سفر رییس جمهور

پرداخت 15 هزار میلیارد تومان مطالبه کشاورزان فارس در سفر رییس جمهور