مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-15اجتماعي

رگبار و رعد و برق در تهران از 24 مهرماه


اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعدازظهر روز دوشنبه تا صبح سه شنبه (24 تا 25 مهرماه) با بروز ناپایداری جوی و افزایش ابرناکی به ویژه در ارتفاعات شمالی در بعضی ساعات با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال بارش تگرگ در برخی مناطق مواجه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران برای امروز تا بعدازظهر فردا (23 تا 24 مهرماه 1402) جوی آرام با آسمانی صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود و از بعدازظهر روز دوشنبه تا صبح سه شنبه (24 تا 25 مهرماه) با بروز ناپایداری جوی با افزایش ابرناکی به ویژه در ارتفاعات شمالی در بعضی ساعات با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در قله ها بارش برف و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ مورد انتظار است.

از روز سه شنبه تا پنجشنبه (25 تا 27 مهرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود که در روز سه شنبه در نیمه جنوبی استان گاهی همراه با وزش باد شدید و از بعدازظهر پنجشنبه در ارتفاعات استان با بارش پراکنده همراه خواهد بود.

برای دمای روزانه استان طی این چند روز عدم تغییرات محسوس و برای روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دمای کمینه پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار و رعد و برق در تهران از 24 مهرماه

رگبار و رعد و برق در تهران از 24 مهرماه