مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-12دانش

مرکز مطالعات مغز کشور افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن مسلمی نایینی رییس جهاد دانشگاهی کشور در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان همزمان با بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری، - رییس جهاد دانشگاهی کشور گفت: مرکز مطالعات مغز موسوم به نخستی سانان، برای نخستین بار در کشور، بهمن ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن مسلمی نایینی رییس جهاد دانشگاهی کشور در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان همزمان با بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری، از افتتاح نخستین مرکز مطالعات مغز جهاد دانشگاهی موسوم به نخستی سانان خبر داد و ابراز کرد: این مجموعه دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این مرکز در واقع نخستین مرکز از این دست در کشور و منطقه است، تاکید کرد: این مرکز به لحاظ فناوری و علمی آنچنان شرایط بالایی دارد که در دنیا فقط چند کشور معدود هستند که از آن برخوردارند.

رییس جهاد دانشگاهی کشور همچنین با بیان اینکه این مجموعه جهادی، دانشگاهی توانسته فناوری قطار های فوق پرسرعت را نیز کسب کند، گفت: پژوهشگران جهاد دانشگاهی امسال قطار های با سرعت بالا در کشور طراحی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مطالعات مغز کشور افتتاح می شود

مرکز مطالعات مغز کشور افتتاح می شود