مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-03اقتصادي

ابطال مجوز یک معدن شن و ماسه در مهریز


استاندار یزد در جریان بررسی سیل بندها و بندهای خاکی شهرستان مهریز مجوز یک معدن شن و ماسه در محدوده شهرک صنعتی مهریز را در راستای مقابله با سیلاب ابطال کرد.

- مهران فاطمی روز گذشته در جریان بررسی سیل بندها و بندهای خاکی شهرستان مهریز گفت: به همت و تلاش دستگاه های اجرایی استان یزد و ستاد بحران اقدامات خوبی در زمینه مقابله با سیلاب احتمالی صورت گرفته است و از سال گذشته تاکنون بیش از 250 میلیارد تومان در حوزه های مختلف پیشگیری و مقابله با سیلاب هزینه شده است.

در این زمینه تعدادی از بندهای خاکی اصلاح یا ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی مداخلات و تعرض ها و تصرفات حریم رودخانه در سالیان متوالی صورت گرفته، در زمان بارندگی حادثه ساز می شوند، ادامه داد:یکی از این مداخلات در حوزه و حریم رودخانه ها، معادن شن و ماسه و همچنین برداشت غیر مجاز از آنهاست که مقرر شد در نشست شورای معادن استان یزد نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

فاطمی تصریح کرد:حداکثر اقدامات در مقابله با سیلاب با اعتبارات و تجهیز و پای کار آمدن بخش خصوصی انجام گرفته و هنوز هم کارهایی مانده که باید پیگیری و انجام شود.

وی ادامه داد: به مردم اطمینان می دهیم که حداکثر مداخلات انجام می شود و به گونه ای برنامه ریزی می شود تا شاهد کمترین خسارت در زمان بارندگی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال مجوز یک معدن شن و ماسه در مهریز

ابطال مجوز یک معدن شن و ماسه در مهریز