مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-21ورزشي

کم کاری در عرصه ورزش به در ویژه بخش همگانی


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه کار در ورزش دلی، هیأتی و بسیار باارزش است، گفت: از آنجا که هر وقت بستر فراهم شد، مردم با ذوق و شوق حضور می یابند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بعد از ظهر امروز در مجمع سالانه هیأت تیراندازی استان زنجان با تقدیر از زحمات خادمین ورزش اظهار کرد: اقدامات انجام شده در عرصه ورزش، دلی و هیأتی و بسیار باارزش است و باید قدردان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تیراندازی را یکی از هیأت های پرکار و فعال دانست و افزود: اعضای هیأت برای توسعه ورزش تلاش می کنند.

وی سلامتی را بزرگ ترین ثروت انسان دانست و افزود: ترغیب مردم به ورزش باید ادامه یابد و هر جا بستری فراهم شده، انصافا مردم حضور پیدا کرده اند.

بازرگان به برگزاری مسابقه ماهیگیری خانوادگی در زنجان اشاره و تصریح کرد: با وجود اینکه نخستین دوره این مسابقه بود، مردم با ذوق و شوق در این مسابقه حضور یافته بودند که بیانگر این است که ما نتوانستیم بسترهای برگزاری این برنامه ها به ویژه در حوزه همگانی را فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: باید زمینه ورزش را برای مردم فراهم شود، هر چند شرایط نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده ولی هنوز جای کار در این عرصه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری در عرصه ورزش به در ویژه بخش همگانی

کم کاری در عرصه ورزش به در ویژه بخش همگانی