مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:112023-09-26سياسي

حرم مطهر شاهچراغ میزبان دهمین نشست حقوق بشر آمریکایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزهری فارس از شیراز، امین انصاری با اعلام این خبر اظهار داشت: این نشست یک روزه صبح روز چهارشنبه 5 مهرماه ساعت 8:30 صبح تا ساعت 18 برگزار می شود.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر گفت: 7 پنل علمی در دستور کار داریم که این پنل ها از امروز سه شنبه در حال برگزاری است و تا روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ادامه دارد.

وی افزود: در ابتدای نشست، روز چهارشنبه مهمانان با اهداء سلام به حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ و جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر سر مزار شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ حاضر می شوند.

  انصاری گفت: در این نشست میزبان اندیشمندان و نخبگان استانی، علمای اهل سنت و تشیع استان فارس و همچنین مهمانانی از استان های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر خواهیم بود.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با اشاره به سخنرانان نشست گفت: حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، دکتر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی، مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم مطهر شاهچراغ میزبان دهمین نشست حقوق بشر آمریکایی

حرم مطهر شاهچراغ میزبان دهمین نشست حقوق بشر آمریکایی