مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-05اقتصادي

کارگاه های آموزشی پرورش ماهیان زینتی در لنگرود و املش برگزار شد


به همت جهاد کشاورزی استان گیلان کارگاه آموزشی پرورش ماهیان زینتی در گلسفید لنگرود همچنین دوره آموزشی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در رمشایه املش برگزار شد.

- ایسنا/گیلان به همت جهاد کشاورزی استان گیلان کارگاه آموزشی پرورش ماهیان زینتی در گلسفید لنگرود همچنین دوره آموزشی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در رمشایه املش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، فرهاد فتاحی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود اظهار کرد: این برنامه ترویجی در راستای ترویج دستاوردهای تحقیقاتی و انتقال یافته ها به بهره برداران و بهبود عملکرد تولید و دستیابی به اهداف طرح یاوران تولید، با عنوان پرورش ماهیان گرمابی و زینتی و با حضور محققین بخش شیلات مرکز تحقیقات منابع طبیعی گیلان در مرکز جهاد کشاورزی گلسفید برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود گفت: در این برنامه ترویجی محققین مرکز تحقیقات درخصوص نحوه مدیریت بهینه استخرهای پرورش ماهی و مسائل و مشکلات تولیدکنندگان در واحدهای تولیدی و نیز ترویج ماهیان زینتی در قالب مشاغل خانگی مطالبی را مطرح و به ارائه راهنمایی های کارشناسی و فنی پرداختند.

وی یادآور شد: در پایان بهره برداران علاوه بر پرسش و پاسخ از یک مزرعه پرورش ماهی بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های آموزشی پرورش ماهیان زینتی در لنگرود و املش برگزار شد

کارگاه های آموزشی پرورش ماهیان زینتی در لنگرود و املش برگزار شد