مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-27سياسي

«بنیاد ملی نوجوان» 15 رویداد تبیین محور در مدارس اجرا می کند


معاون بنیاد ملی نوجوان از اجرای 15 رویداد فرهنگی با محوریت جهاد تبیین و روشنگری در مدارس خبر داد و گفت: تربیت نوجوانان کنشگر در اولویت بنیاد ملی نوجوان است.

- بنیاد ملی نوجوان 15 رویداد تبیین محور در مدارس اجرا می کند ایسنا/اردبیل معاون بنیاد ملی نوجوان از اجرای 15 رویداد فرهنگی با محوریت جهاد تبیین و روشنگری در مدارس خبر داد و گفت: تربیت نوجوانان کنشگر در اولویت بنیاد ملی نوجوان است.

حجت الاسلام آقاجانی پنجم مهر در جلسه بررسی برنامه های استانی بنیاد ملی نوجوان اظهار کرد: بنیاد ملی نوجوان در تلاش است تا نوجوانان را کنشگران میدان تربیت کرده تا همچون شهید آوینی در عرصه روایت گری به جهاد تبیین بپردازند.

وی از ایجاد تشکل نوآوین ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: این تشکل با هدف اجرای 15 رویداد ملی تا پایان سال در مدارس ایجاد می شود و عمده هدف آن ایجاد فضای کنشگری و روایت گری پیشرفت ها و نیز موفقیت های جوانان ایران زمین در زمینه های مختلف علمی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی است.

آقاجانی به موضوعات رویدادهای فرهنگی در بنیاد ملی نوجوان اشاره کرد و افزود: تا پایان سال تعداد 15 رویداد فرهنگی در مدارس با موضوعاتی از قبیل روایت پیشرفت ، جنگ روایت ها ، نوجوان تبیین گر و جوان و بصیرت افزایی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بنیاد ملی نوجوان» 15 رویداد تبیین محور در مدارس اجرا می کند

«بنیاد ملی نوجوان» 15 رویداد تبیین محور در مدارس اجرا می کند