مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-15سياسي

پاسداشت «ثبت جهانی کاروانسرای باغ شیخ ساوه» برگزار شد


طی مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی جشن بزرگ روستا و عشایر ( پاسداشت ثبت جهانی کاروانسرای باغ شیخ) در هفته فرهنگی شهرستان ساوه در روستای باغ شیخ ساوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، ظهر امروز در  طی مراسمی با حضور حمید پاکپور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی  جشن بزرگ روستا و عشایر ( پاسداشت ثبت جهانی کاروانسرای باغ شیخ ) در هفته فرهنگی شهرستان ساوه در روستای باغ شیخ ساوه برگزار شد.

جشن بزرگ روستا و عشایر با هدف ایجاد فضایی پر شور و نشاط و معرفی آداب و رسوم روستایی و عشایری و پاسداشت ثبت جهانی کاروانسرای باغ شیخ ساوه انجام شد.

 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی افزود: در دو هفته گذشته شاهد در کنار هم قرار گرفتن مردم و صمیمیت و همدلی با اجرای برنامه های مختلف و متنوع در مناطق مختلف استان بودیم.

پاکپور ادامه داد: در راستای معرفی فرهنگ و آثار هنری مردم مناطق روستایی و عشایری و رعایت عدالت فرهنگی این مراسم انجام شد.

وی با اشاره به این که جشن بزرگ  روز روستا در این مکانی که منقش به  میراث کهن برگزار شد، ادامه داد: ثبت این اثر جهانی با توجه به قابلیت های  ویژه آن انجام شد، تا در عرصه جهانی مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت «ثبت جهانی کاروانسرای باغ شیخ ساوه» برگزار شد

پاسداشت «ثبت جهانی کاروانسرای باغ شیخ ساوه» برگزار شد