مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-11اقتصادي

اجرای طرح سفر کارت برای اولین بار در کردستان


رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از اجرای طرح سفر کارت در استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از اجرای طرح سفر کارت در استان خبر داد.

تیمور خالدی امروز (19مهر) در جلسه ای که با حضور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و فعالان بخش خصوصی استان برگزار شد، اظهار کرد: علاقه مندان به مسافرت و گردش از این پس می توانند در قالب سفر کارت، برای انجام سفرهای خود وام قرض الحسنه دریافت کنند.

رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری کردستان اظهار کرد: هم اکنون هماهنگی و عقد قرارداد میان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با بانک قرض الحسنه مهر ایران در حال انجام است که به زودی نهایی خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد شور و نشاط اجتماعی، رونق بیشتر سفر و ایجاد محرک در حوزه گردشگری عنوان کرد و افزود: زمانی که یک گردشگر قصد سفر دارد، باید به دفاتر گردشگری طرف قرارداد با بانک مهر ایران مراجعه کرده و او را به این بانک معرفی کنند.

خالدی یادآور شد: پرداخت این تسهیلات به دو شکل سفر کارت و حمایتی است که تا سقف 100 میلیون تومان به گردشگران داده می شود و نحوه بازپرداخت آن هم به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سفر کارت برای اولین بار در کردستان

اجرای طرح سفر کارت برای اولین بار در کردستان