مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-08اقتصادي

زمان تحویل اتوبوس های خریداری شده به اهواز مشخص نیست


رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه همچنان زمان انتظار در برخی خطوط حدود 35 تا 40 دقیقه است، گفت: در تابستان سال گذشته زمان انتظار برای اتوبوس در شهر اهواز 55 دقیقه بود اما در حال حاضر این عدد به 30 دقیقه رسیده است.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه همچنان زمان انتظار در برخی خطوط حدود 35 تا 40 دقیقه است، گفت: در تابستان سال گذشته زمان انتظار برای اتوبوس در شهر اهواز 55 دقیقه بود اما در حال حاضر این عدد به 30 دقیقه رسیده است.

رضا بزاززاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت اتوبوس های فعال در اهواز، اظهار کرد: در تابستان سال گذشته 80 دستگاه اتوبوس در اهواز در حال فعالیت بودند که 20 دستگاه از این تعداد، اتوبوس های بخش خصوصی بودند که قراردادشان به پایان رسیده بود بنابراین این اتوبوس ها از چرخه فعالیت خارج شدند و عملا 60 اتوبوس ملکی داشتیم.

وی افزود: در این مدت حدود 25 دستگاه اتوبوس اورهال شدند تا آمار اتوبوس های فعال افت نکند.

اکنون با تحویل 46 دستگاه اتوبوس از 129 اتوبوس خریداری شده به شهرداری اهواز، 120 دستگاه اتوبوس در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند.

رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر این سازمان به جز دو سه اتوبوس بخش خصوصی، با اتوبوس های سازمانی در حال ارائه خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان تحویل اتوبوس های خریداری شده به اهواز مشخص نیست

زمان تحویل اتوبوس های خریداری شده به اهواز مشخص نیست