مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 02:302023-10-16بين الملل

سازمان ملل از کشته شدن 14 کارمند خود در غزه خبر داد


یک سخنگوی سازمان ملل متحد در آژانس برای کمک رسانی به پناهندگان فلسطینی می گوید 14 نفر از کارکنان این نهاد که عموما معلم بوده اند در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه کشته شده اند.

- یک سخنگوی سازمان ملل متحد در آژانس برای کمک رسانی به پناهندگان فلسطینی می گوید 14 نفر از کارکنان این نهاد که عموما معلم بوده اند در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه کشته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژولیت توما هشدار داده است با ادامه حملات بی وقفه رژیم صهیونیستی به غزه آمار کشته شدگان افزایش خواهد یافت.

به گفته این مقام سازمان ملل متحد 13 هزار نیروی این سازمان در غزه خسته، درمانده و وحشت زده هستند و نمی دانند تا یک ساعت دیگر چه چیزی پیش روی آنهاست: آنها می گویند که حتی نمی توانند به فرزندانشان بگویند که همه چیز درست می شود.

ذخیره آنها از اقلام ضروری رو به پایان است و در دفتر ما در جنوب غزه، کارکنان روزانه یک لیتر بیشتر جیره آب ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی.

بی.

سی، توما با ابراز نگرانی از بیماری های ناشی از مصرف آب آلوده گفت مردم در غزه از بی آبی به نوشیدن آب از منابع آلوده مانند چاه ها روی آورده اند.

این مقام سازمان ملل متحد درعین حال گزارش ها از ورود تانکرهای آب به غزه را تکذیب کرد و گفت این سازمان در حال انتقال ذخیره آب موجود از مرز غزه به داخل شهر و رساندن آن به کارکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل از کشته شدن 14 کارمند خود در غزه خبر داد

سازمان ملل از کشته شدن 14 کارمند خود در غزه خبر داد